|
Tragiczny lot Marka Małolepszego Autor: Cieślak AleksanderData dodania: 02.08.2020 11:44:55
Msze święta w jego intencji będzie miała miejsce w kościłku przy liceum 8 sierpnia o godzinie 12.00. Kulisy śmiercu MArka MAłolepszego cd Wstępny raport z wypadku lotniczego - Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu: https://app.ntsb.gov/pdf https://registry.faa.gov/N167TM Lokalizacja: Ely, NVNumer wypadku: WPR20LA216 Data i godzina: 07/11/2020, 1500 PDTRejestracja: N167TMSamolot: Schleicher ASW27Urazy: 1 śmiertelnylot przeprowadzony w ramach: Część 91: General Aviation - Personal 11 lipca 2020 r., O godzinie 15:00 czasu pacyficznego, szybowiec Alexander Schleicher ASW 27-18, N167TM, został zniszczony podczas wypadku w pobliżu Ely w stanie Nevada. Pilot został śmiertelnie ranny. Samolot był obsługiwany jako lot osobisty według tytułu 14 Code of Federal Regulations (CFR) Part 91. Według pilota holującego, po starcie o godzinie 1119, wypuścił szybowiec na wysokości 7800 stóp średniego poziomu morza (msl), około 2 mil na południe od lotniska Ely (ELY). Około 10 minut później usłyszał informację radiową, że pilot wypadku wznosi się na wysokość 9000 stóp nad poziomem morza. Pilot holowniczy stwierdził, że około 1540 roku usłyszał, że szybowiec spadł, a między 1600 a 1645 rokiem przeleciał nad wrakiem, który znajdował się na szczycie góry Schell Creek, położonej około 5 mil morskich na wschód od ELY. Wstępna ocena miejsca wypadku przeprowadzona przez lokalne organy ścigania ujawniła, że szybowiec uderzył w teren po zawietrznej stronie góry na poziomie około 8800 stóp. Początkowe uderzenie miało miejsce z końcem prawego skrzydła w kierunku północno-wschodnim. Wydaje się, że wszystkie elementy niezbędne do lotu zostały uwzględnione na miejscu wypadku. Wrak zostanie przeniesiony do zabezpieczonego magazynu do dalszych badań. Informacje o statku powietrznym i właścicielu / operatorze Marka statku powietrznego: Schleicher Rejestracja: N167TM Model / seria: ASW27 18 Kategoria statku powietrznego: Szybowiec Amatorski Budowa: Nie Operator: W archiwum Posiadane certyfikaty operacyjne: Brak Informacje meteorologiczne i plan lotu. Warunki w miejscu wypadku: Stan światła: punkt obserwacyjny w dzień , wysokość: KELY, 6262 ft msl Czas obserwacji: 1453 PDT Odległość od miejsca wypadku: 5 mil morskich Temperatura / punkt rosy: 33 ° C / 1 ° C Najniższa zachmurzenie: pogodnie Prędkość wiatru / porywy, kierunek: 14 węzłów / 27 węzłów, 210 ° Najniższy sufit: brak Widoczność: 10 mil Ustawienie wysokościomierza: 30,25 cala Hg Rodzaj planu lotu Złożony: brak Punkt odlotu: Ely, NV (ELY) Miejsce docelowe: Ely, NV (ELY) Informacje o wrakach i zderzeniach Obrażenia załogi: 1 śmiertelne uszkodzenie samolotu: zniszczone obrażenia pasażera: nie dotyczy Pożar samolotu: brak Urazy na ziemi: nie dotyczy Eksplozja samolotu: brak Całkowite obrażenia: 1 śmiertelny szerokość geograficzna, długość geograficzna: 39,297500, -114,748056 (szac.) Osoby, które mogą mieć informacje, które mogą mieć znaczenie dla dochodzenia Krajowej Rady Bezpieczeństwa Transportu, mogą skontaktować się z nimi pod adresem e-mail eyewitnessreport@ntsb.gov, a wszyscy przyjaciele i rodzina, którzy chcą skontaktować się ze śledczymi w sprawie wypadku, powinni wysłać e-mail na adres help@ntsb.gov. BIURO SZERYFA HRABSTWA WHITE SINE 11 LIPCA 2020 RAPORT O ŚMIERCI Zgłaszający odkrył wrak szybowca na odludziu, z jednym zmarłym. Szczątki zostały usunięte, a następnie przewiezione do biura koronera / lekarza sądowego hrabstwa Clark w celu identyfikacji. Sygnatura czasowa 13.07.2020 19:16:00 Wyślij to pocztą e-mailBlogThis!Udostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na Pinterest 5 komentarzy: 1. NieznanyPoniedziałek, 20 lipca 2020 r. O 13:51:00 CEST Witam, proszę o więcej informacji o katastrofie, przeczytałem Wam tydzień temu z Polski, Klub Seniorów Romana Antonowicza. Mój emai anroman @ poczta, onet.pl pozdrawiam Roman Odpowiadać Odpowiedzi 1. AnonimowyWtorek, 21 lipca 2020 o 19:09:00 EDT Raport wstępny: https://app.ntsb.gov/pdfgenerator/ReportGeneratorFile.ashx… 2. NieznanyNiedziela, 26 lipca 2020 o 18:16:00 CEST Pilotowal Marek Malolepszy inżynier Gulfstream Corp., pilot LOT-u na emeryturze, zamieszkaly w okolicach Glendale w poludniowej Kalifornii, entuzjasta lotnictwa i posiadacz rekordu szybkosci przelotu szybowcem wlasnie w Ely, Newada w 2015 albo 2017 roku. Pozdrowienia !!! Odpowiadać 2. AnonimowyŚroda, 22 lipca 2020 o 19:52:00 czasu polskiego To był długi lot, start o 1119, a na dół około 1540. W raporcie nie ma nic, co mogłoby zrozumieć, co poszło nie tak. „Wydaje się, że wszystkie elementy niezbędne do lotu zostały uwzględnione w miejscu wypadku” sugeruje brak przerw w locie. Pilot RIP ... Odpowiadać 3. AndrePoniedziałek, 27 lipca 2020 o 5:10:00 czasu polskiego Marek był niezwykle doświadczonym pilotem, bardzo dobrze znał teren, podawany wiatr z południowego zachodu 14 węzłów / porywisty 27 węzłów, 210 °, bardzo porywisty 27 węzłów, turbulencje. Miejsce zgniotu wygląda jak zawietrzna strona bardzo blisko szczytu grzbietu, zaledwie 20 metrów poniżej wysokiego punktu grzbietu. Możliwe, że wiatr był znacznie silniejszy na wzniesieniu kalenicy i podmuch uderzył w szybowiec od tyłu, powodując utratę prędkości i wysokości. Lokalizacja katastrofy obliczyłem na podstawie szerokości i długości geograficznej opublikowanej w raporcie NTSB. Andre. https://www.facebook.com/CZKSL1/posts/2621030734830481?__tn__=K-R [Komentarze (0)] |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Projekt i wykonanie: © 2005 Tomasz 'Skeli' Witaszczyk, all rights reserved. Modified by X-bot Hosting stron internetowych |